Returnering
Vi gør vores bedste for at sikre, at kunderne er tilfredse med deres WoodBlocX-ordrer lige fra køb til levering, samling og brug, og vi står parat til at hjælpe.
Hvis du er utilfreds med dit byggesæt, kan du returnere det til os. Du kan læse mere om mulighederne herunder. Under hver overskrift finder du alle de oplysninger, du har brug for.
Beskadigede varer
Hos WoodBlocX går vi højt op i vores kvalitetskontrol, men der kan opstå fejl. Hvis du modtager en beskadiget vare, bedes du kontakte os og oplyse dit ordrenummer. Så sender vi en ny vare hurtigst muligt.
Manglende dele
Vores lagerteam gør deres bedste for at sikre, at du modtager alle de bestilte dele første gang. Vi anbefaler, at du kontrollerer de modtagne dele mod vejledningerne for at sikre, at du har alle dele, inden du begynder at bygge. Vi har oprettet en formular, så det er nemt at bestille nye dele, og så vi hurtigt kan sende dem. Oplys dit ordrenummer, så vi er sikre på, at vi får sendt det, du mangler.
Returnering af varer
Vi ønsker, at du skal være glad for din ordre. Hvis du er utilfreds, kan du returnere varer i perfekt stand og i den originale emballage inden for 14 kalenderdage fra den dato, hvor du modtog din ordre, og du kan vælge andre produkter eller få din ordre refunderet.
Returnerede varer må ikke være brugt, og de skal være i samme stand, som da du modtog dem. Vi ved, at varerne muligvis skal pakkes om, men de skal returneres på den oprindelige palle. Vi trækker returneringsomkostningerne fra din refusion for at dække vores omkostninger, medmindre returneringen skyldes defekte varer. Hvis det er tilfældet, refunderer vi hele beløbet.
Vi påtager os ikke ansvaret for beskadigede eller mistede pakker ved returnering, så det anbefales, at du får en forsendelseskvittering eller sender med forsikring af forsendelsen. Inden du returnerer varerne, bedes du kontakte vores kundeservice direkte. Oplys dit ordrenummer, og send eventuelle billeder via e-mail eller live chat.
Refundering
Når vi modtager din forsendelse på lageret, undersøger vi den og giver dig besked om, at vi har modtaget den. Når din returnering er godkendt, refunderer vi til din oprindelige betalingsmetode inden for 30 dage efter returneringen.